مقاله های اجتماعی

دراین وبلاگ مقاله های اجتماعی..فرهنگی ..ورزشی و سرگرمی قرار می گیرد

مقاله های اجتماعی

دراین وبلاگ مقاله های اجتماعی..فرهنگی ..ورزشی و سرگرمی قرار می گیرد

شرح حال مراجعان از زبان خود ایشان

آقا: هنگامی که خواستم از یک زوج درمانگر کمک بگیرم، زود از کوره در می رفتم، با همسرم خیلی مشکل داشتم و با او پرخاش و مشاجره داشتم. فرزند پسرم افت تحصیلی پیدا کرده بود و این موضوع من را نگران کرده بود و مدام همسرم را مقصر می دانستم که به اندازه کافی وقت برای رسیدن به تکالیف درسی فرزندم اختصاص نمی دهد. بین ما، تنش و درگیری های زیادی وجود داشت. قهرهای طولانی مدت داشتیم و دوست داشتم ساعات زیادی را در بیرون از منزل سپری کنم. این مسائل باعث شده بود که در محیط کار هم با همکارانم مشکل داشته باشم و زود عصبانی می شدم. با خانواده همسرم مشکل داشتم و رابطه ام با آن ها را هم به خاطر بی احترامی هایشان محدود کرده بودم.

مقاله مرکز مشاوره زوج درمانی را اینجا بخوانید:


چرا مشاوره پیش از ازدواج و زوج درمانی مهم است - خانه مهر

خانم: زمانی که با همسرم به کلینیک خانواده آتیه مراجعه کردیم، نمی توانستیم با هم صحبت کنیم. شوهرم زبان خوش نداشت، به من پرخاش می کرد، در جمع به من توهین می کرد؛ در صورتی که احترام گذاشتن برای من خیلی مهم بود و همیشه هم این مساله را به او گوشزد می کردم. از دید همسرم همه کارهای من مشکل داشت، مدام به من ایراد می گرفت و بهانه های مختلف می آورد. من از این که نمی توانستم به فرزندان خود مثل گذشته محبت کنم و برایشان وقت بگذارم، ناراحت بودم. در زمینه رابطه جنسی هم دچار مشکل شده بودیم و از ۳ ماه قبل از شروع جلسات زوج درمانی، هر دو دچار کاهش میل جنسی شده بودیم و ارتباط جنسیمان به ماهی یک بار تقلیل یافته بود. بعد از فاش شدن موضوع اعتیاد شوهرم به تریاک، تا یک سال پس از آن هم به علت تنش ها و درگیری های رخ داده، هیچ ارتباط جنسی بین ما وجود نداشت. پس از به دنیا آمدن فرزند اولم و افسردگی پس از زایمان نیز تا مدت یک سال روابط جنسی به شکل معدود بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد