مقاله های اجتماعی

دراین وبلاگ مقاله های اجتماعی..فرهنگی ..ورزشی و سرگرمی قرار می گیرد

مقاله های اجتماعی

دراین وبلاگ مقاله های اجتماعی..فرهنگی ..ورزشی و سرگرمی قرار می گیرد

فوم سایلنت

فوم سایلنت ، فوم رول سایلنت

فوم سایلنت در رنگ های سفید و مشکی و عرض ١٥٠ سانتس متر یا ١٤٥ سانتی متر به صورت طاقه ٥٠ متری تولید می شود. ضخامت فوم رول سایلنت ١.٥ میلی متر و ٢ میلی متر می باشد. برای کف سازی زیر پارکت ها از فوم EVA یا فوم سایلنت استفاده می کنند که علاوه بر اینکه عایق دمایی است مانع از به صدا در آمدن پارکت پس از نصب می شود، درواقع علت نامگذاری فوم سایلنت، کاربرد این فوم برای بی صدا کردن پارکت ها است. استفاده از فوم سایلنت که نوعی از فوم رول می باشد به دلیل خاصیت ارتجاعی که این فوم دارد، در زیرسازی کف پارکت باعث طول عمر پارکت می گردد.

فوم سایلنت
فوم سایلنت

پارکت کاران از رول فوم سایلنت و رول فوم معمولی برای زیر سازی کف پارکت استفاده می کنند که فوم سایلنت نسبت به فوم معمولی در اثر مرور زمان خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کرده و نسبت به فوم رول معمولی مقاوم تر است.

فوم رول سایلنت تولید شده توسط فومینو محصولی مناسب و با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه جهت استفاده در زیر پارکت می باشد. این فوم رول سایلنت استانداردهای کیفیتی لازم را دارا می باشد و دیگر جایگاه خود را در صنعت ساختمان سازی به دست آورده است. فوم سایلنت در صنعت ساختمان سازی ، در پارکت کف ساختمان و عایق بندی رطوبتی و صوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

فومینو در تولید فوم پارکت از دانش و تکنولوژی روز دنیا بهره جسته است و همین امر موجب تولید فوم سایلنتی با بالاترین کیفیت و دارای ویژگی های منحصر به فرد شده است.

فوم سایلنت و یا همان فوم پارکت پس از نصب زیر پارکت به دلیل کیفیت بالا، مانع از آسیب دیدن پارکت شده و باعث کاهش صدای پارکت ها می شود. هم چنین استفاده از فوم سایلنت موجب ماندگاری و افزایش طول عمر پارکت می شود.

 

در هنگام تهیه فوم رول سایلنت به نکته زیر توجه کنید:

همان گونه که پیشتر ذکر شد، از دو نوع فوم رول معمولی و فوم سایلنت برای زیرسازی پارکت می توان استفاده کرد، تفاوت این دو نوع فوم رول در قیمت پایین تر فوم رول معمولی نسبت به فوم سایلنت می باشد. بنابراین بسیاری از خریداران برای کاهش هزینه های خود اقدام به خرید فوم رول معمولی می کنند، این در حالی است که آنان از آسیب هایی که فوم معمولی به پارکت آنها میزند ناآگاه هستند.

فوم رول معمولی بعد از مدتی پوسیده شده و کارایی خود را از دست می دهد، همین امر باعث آسیب دیدن پارکت ها و سر و صدای زیاد آن ها می شود. بنابراین توضیه می شود برای پارکت منازل خود با صرف اندکی هزینه بیشتر فوم سایلنت تهیه کنید.


 برای خرید فوم سایلنت کلیک کنید


ضخامت مناسب برای فوم رول سایلنت:

فوم سایلنت نقش بسیار مهمی در ماندگاری و افزایش طول عمر پارکت ها دارند، بنابراین اینکه ما بتوانیم بهترین فوم سایلنت را برای زیرسازی پارکت منزل خود استفاده کنیم، کمک شایانی به ساختمان سازی کرده ایم. یکی از مهم ترین موارد در انتخاب بهترین فوم سایلنت، ضخامت استاندارد آن است.

خوشبختانه خرید فوم سایلنت مانند دیگر محصولات فومی، امری سلیقه ای نیست، بلکه استانداردی برای آن تعیین شده است. فوم  رول استاندارد برای استفاده در زیرسازی پارکت را اصطلاحا فوم سایلنت می نامند، که دارای ضخامت 2 میلی متر و یا 1.5 میلی متر با رنگ های سفید و مشکی می باشد، که در این میان فوم سایلنت دو میلی متری بهترین انتخاب است.


خانه » صنعت » خدمات صنعتی » 8 » تهران » فوم eva ، فوم رول ، لمینت ...

 انواع فوم زیرسازی پارکت:


همانطور که در سطرهای بالا ذکر شد برای زیرسازی پارکت از چندین نوع فوم می توان استفاده کرد. این انواع فوم زیرسازی عبارتند از: فوم سایلنت، فوم معمولی و فوم ویسکوز.

این سه نوع فوم زیرسازی از نقطه نظرهای متعددی با هم متفاوت هستند. چه از نظر ظاهری، کیفیتی، قیمتی، نحوه نصب، میزان ماندگاری و ... این سه نوع فوم تفاوت گسترده ای با هم دارند، بنابراین شناخت آن ها در هنگام خرید فوم سایلنت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در این بخش کمی از تفاوت های این سه نوع فوم زیرسازی خواهیم نوشت و در نهایت تصمیم می گیریم بهترین نوع فوم برای زیرسازی پارکت ما چه نوع فومی است؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد